vineri, 16 iunie 2017

Amestecate

Amuzant ,nu?


Asa arata un gazon neingrijitin Canada.

 Aproape de Bouctouche , La Pays de la Sagouine,un satuc muzeu asezat pe o insula mica si care este deschis doar vara pentru vizitatori. Cand am fost noi ,era inca inchis ,dar peisajul e frumos.

 Macar in poze sa mai vedem o branza adevarata ca asta de la Costco care isi zice ''feta'' numai''feta''nu este.

Ocupatia de baza pe timp de vara.


Putina miscare in fata casei.
 Acum stiu cum arata un laptop pe dinauntru. Nu ca m-as pricepe tare la asa ceva ,dar placerea mare e cand surubaresti prin el .
 M-am apucat iar de umplut bors . Gaseam la un magazin bors adus din Romania ,din ala la sticla. Acum nu mai aduc pentru ca nu se cumpara ,asa ca n-am avut incotro si am umplut bors. Cam greu aici pentru ca nu gasesc tarate normala ,dar pana la urma am gasit ceva asemantor . Nevoia te invata .


  Nori frumosi intr-o zi de vara .

Happy 

5 comentarii:

  1. Peluza aia neangrijita arata perfect asa cu flori de papadie. Apropos de burieni, ieri la marginea soselei, langa un teren viran, culegeam niste buruieni bune pentru diaree ( functioneaza mai rapid si mai eficient decat orice pastila testata ever )cand vine un canadian curios sa ma intrebe ce fac cu florile alea ( a le bagam de-a valma intr-o punga ).
    Iii spun, la care el face ochii cat cepele si imi spune contrariat ca asta e weed, cum sa consumi weed ? ! Pai nene, si marijuana e tot weed, da' o consumam pentru ca functioneaza, nu ? Ups ! Aici s-a blocat.
    Dupa care, foarte nedumerit ma intreaba de unde stiu eu treburile astea cu buruieni ? Imi statea pe limba sa ii spun ca prin malluri exista niste chestii numite carti, din care poti invata multe chestii daca vrei. Da' mi-am pus manusile de catifea ca sa nu ii jignesc orgoliul si i-am zis ca la noi in Romania, buruiana asta e un soi de leac traditional, toti il folosim. Well, acum suntem chit : eu m-am nascut in tara buruienilor, el in the best country of the world.

    Deci serios ca ti se face mila cand ii vezi atat de intarziati ( mintal ) si de inculti ! Cum se mira el sincer de unde stiu treburile astea !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru diaree (adica sa te vindeci de ea) e bun ceaiul de frunza de salcam. Efect garantat!
      E adevarat ca si salcamii sunt rari pe aici, dar daca gasiti, e bine sa culegeti si sa le uscati ca sa aveti in casa la nevoie.
      Cristina

      Ștergere
  2. Iti dau un sfat ,asa ca intre culegatoare de buruieni: nu mai culege de pe marginea soselei. E un loc poluat si murdar. Eu de regua nu cueg din oras sau zone populate ori sosele ci ma duc pe coclauri,pe unde nu sunt nici macar fire de curent electric pe deasupra. Stiu ca e greu dar incerc pe cat posibil sa caut acele locuri cat mai nepoluate .
    Mie imi zic canadienii ca '' wow cw desteapta sunt '' cand le dau cate un ceai de buruieni si alte leacuri .Eu desteapta nu ma cred si le spun ca in Romania orice baba fara scoala stie lucrurile astea.
    Ei stiu doar de ceai negru la plic,alt fel de ceai nu mai exista ,asa ca buruienile noastre sunt periculoase .

    RăspundețiȘtergere
  3. E corect ce spui, insa eu nu stiu unde cresc buruienile mele pe coclauri. Am oprit masina acolo unde le-am vazut ca sunt, langa terenul ala viran.

    Vai mama lor de inculti cu ceai la plic ! Exista o gramada de carti de fitoterapie peste tot prin mallurle lor, exista si in bibliotecile lor, numai ei nu au habar ! Din bibliotecile lor am luat carti de fioterrapie cu plante indigene, asa cum le folosesc nativii de aici ! Exista si pe net, doar ca pe astia nu ii intereseaza absolut nimic, si apoi se mira cand cineva nu e incult ca cizma, precum sunt ei .
    Ce le poate face scoala aia de ii tampeste in halul asta ... nu pot sa-mi imaginez.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place de Happy, parca e camuflat! Se incadreaza perfect in decorul canapelei!
    Cristina

    RăspundețiȘtergere