luni, 19 iunie 2017

La cottage cu amicii

Pana acum am avut doar vreo doua zile caniculare ,restul au fost mai mult zile cu nori,ploaie,vant puternic si frig.
Sambata am planuit o iesire cu niste amici la ocean . Ne-am adunat la un potloc dar n-am reusit sa ne scaldam pentru ca norii n-au lasat nici o clipa locul liber pentru soare.
Ne adaptam ca doar n-avem ce face,bine ca sunt casele si cabanele incapatoare ,confortabile si gazdele primitoare .
Exista aici un joc pe care toti il joaca atunci cand petrec timp afara.
Doua cutii de lemn cu un cilindru in mijloc si legate intre ele cu o sfoara. Sunt niste inele metalice pe care trebuie sa le arunci de la o anumita distanta intr-o cutie de lemn si daca nimeresti in mijlocul cilindrului ai nu stiu cate puncte.
Habar nu am de regulile jocului dar avem si noi unul acasa pentru zilele cand avem musafiri .


 Mai aveau si niste potcoave pe care e aruncai in jurul unui bat metalic,cred ca toti stiu cum se numesc mai putin eu .

 Asta e o magazie de carton pe care o avem toti in spatele curtii,acolo depozitam toate maruntisurile de pe langa casa.
Dupa cum se vede,functioneaza dupa reguli impuse de stapan ,nu de stapana.

 Pisica asta de lemn e simpatica foc,daca va uitati cu atentie,o sa vedeti ca are o pana in gura.

 Asa se vedea de pe canapea.

 Mashmallow pe bat ,la foc ,mai mut fum.








Data viitoare pun poze cu soare si barci sau ce-o mai fi pe acolo.
Uitasem sa va spun ca azi ne coacem la 35 de grade cu umiditate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu